22 листопада 2008 р.

В пам'ять живим

В котрий раз пересвідчуюсь, що в Україні панує масовий психоз та шизофренізація.

Сьогодні річниця голодомору. У Києві відбулось відкриття пам'ятнику тим, хто загинув в муках. Багато людей зібралось там та вшанували померлих. Також зранку була служба у Софіївському храмі, де наш помаранчевий пастух стояв з таким виразом обличчя, ніби його самого голодом мучили.

Я тільки за, щоб народ пам'ятав уроки історії, пам'ятав тих, хто кров'ю стояв за свободу! Але я не можу стерпіти лицемірства та показних вчинків!

Найбільш шокуючим у цій ситуації є те, що вищезгаданий пам'ятник коштує десятки мільйонів доларів. Проте зараз в країні неймовірно складний економічний стан. Багато людей, що працюють на мізерну зарплату недоїдають!!! Голод є сьогодні, у 2008 році! І організований він нашими пастухами, котрі використовують історію минулого століття, щоб відволікти нас від проблем сьогодення. Вони Вас зомбують - роблять з Вас слухняних овечок. Сказали Вам, що Росія всьому виною, що це ворог №1, - і Ви їх ненавидете. А по суті, ті люди, що влаштували голодомор давно вже в землі. А по ту сторону такі ж самі люди як і Ви, яким потрібна їжа, безпека та любов.

Складається враження, що наші чиновники в дитинстві не награлись іграшковими солдатиками і їм руки чешуться погратись живими людьми...

Ну а якщо повернутись до теми голодомору, то пригадується діалог:
- Дозволь мені перше піти і батька свого поховати.
- Зостав мертвим ховати мерців своїх, ...

9 коментарів:

tivasyk сказав...

Ну а якщо повернутись до теми голодомору, то пригадується діалог:
- Дозволь мені перше піти і батька свого поховати.
- Зостав мертвим ховати мерців своїх, ...


невже ти й справді приймаєш усі біблійські притчі за вікову мудрість?

нмск. віддавна більшість людей сприймають цю й інші притчі алегорично. але ти запропонував повернутися до того змісту, який і вкладали в неї автори, до дослівного трактування?

ндсд. лише через беззавітну любов до рідних ми вчимося любити інших. полиш батька непохованим -- чи завтра не полишиш так само і свою дитину?

Анонім сказав...

раніше теж переймався тими мільйонами що пішли на пам’ятник. Та потім в газеті прочитав один цікавий коментар щодо цього, мовляв "ці десять (чи скільки там) мільйонів і так погоди не зроблять, це як десять копійок." Не кажу що вони "зайві" для держави, але ситуації не зміниш. Хоча маю признатися теж думаю що ці "зайві" грощі можні було й краще використати, а меморіал мені не подобається (потворно якось). Той до якого раніше покладали свічки набагато кращий.

Ruslan сказав...

To [SHRAJK]:

На рахунок вигляду меморіалу я погоджуюсь на всі сто! У нас, у Франківську, на даний час проводяться роботи по спорудженню пам'ятника С.Бендері - можу сказати, що він буде навіть дещо моторошним на поточній стадії будівництва.

А про те, що якихось кілька мільйонів не зроблять погоди, то я не можу погодитись, адже це тільки один видимий приклад як нераціонально відбувається розподіл коштів.

Ruslan сказав...

To tivasyk:

Про Біблію я намагаюсь широко не говорити, але про її вміст єдине що можу сказати так це те, що він вартий Вашої уваги.

Про дослівне трактування - на жаль, Ви не зрозуміли того, що я намагався донести. Я за шану до загиблих та вічну їм пам'ять. Просто висловив своє обурення теперішніми вчинками влади, які є безглуздими, адже чиновники переймаються тими, кому вже не допомогти більше, аніж тими, кому тяжко тут і зараз.

А про шлях полюбити інших через любов до своєї родини, то він, як на мене, є хибним. Бо рідних, котрі дбають про Вас та завжди поруч у важку хвилину важко не любити, а от чужих людей, то це зовсім інше...

tivasyk сказав...

> Про Біблію [...] її вміст [...] він вартий Вашої уваги.

свого часу мав потребу та бажання почитати. ветхий завіт разочок, новий рази зо три... думаю, досить вже їй моєї уваги.

а от людям затятим на ній, раджу почитать, приміром, "в начале" айзека азімова.

> висловив своє обурення теперішніми вчинками влади, які є безглуздими

за моїми спостереженнями, все населення ділиться на три частини: 1) ті, що сварять керівництво за те, що воно зробило х (потрібне вписати), 2) ті, що сварять його за те, що воно не зробило х, і 3) ті, що сварять його в будь-якім випадку.

> А про шлях полюбити інших через любов до своєї родини, то він, як на мене, є хибним. Бо рідних, котрі дбають про Вас та завжди поруч у важку хвилину важко не любити, а от чужих людей, то це зовсім інше...

людина вчиться любити, люблячи рідних. про інші шляхи розвитку людяності я не знаю, і нормальних людей, які б нехтували рідними, і при тому любили усіх інших -- не зустрічав.

Ruslan сказав...

To tivasyk:

Шановний tivasyk, Ви надто прямо сприймаєте мої слова. Я не казав, що крім Біблії не потрібно більше нічого читати. Я вважаю, що просто необхідно. Якщо ж до розбіжностей в Біблії, то можу в свою чергу порадати Вам почитати "Гірчичне зерно" Ошо.

Владу, я не сварю, бо сварити людей при владі безглуздо, адже влада портить будь-кого. Але як на мене, влада у нашій країні втрачає відчуття границі дозволеного в загальному.

Я не казав, що не люблю своїх близьких, я навіть кілька місяців назад додав допис "Заради кого старатись" в доказ тому, що вони для мене найбільш дорогі люди. Але я говорив про інший "шлях людяності", що не включає в себе поняття Его.

tivasyk сказав...

привіт знову =)

> Але я говорив про інший "шлях людяності", що не включає в себе поняття Его.

свого часу ми з милою досить багато часу присвятили обговоренню "его" як теми для світських бесід та популярного тегу для мас =)

персонально для мене це свого роду релігія: я не вірю в розвиток особистості без "его", ані в те, що позбавлення "его" є шляхом самовдосконалення =)

цікавий допис на захист его =)

але повернуся ближче дотеми...


Ну а якщо повернутись до теми голодомору, то пригадується діалог:
- Дозволь мені перше піти і батька свого поховати.
- Зостав мертвим ховати мерців своїх, ...


мабуть, я занадто дослівно інтерпретував цей фрагмент? то може, трохи поясниш, що ж ти хотів сказать?

Ruslan сказав...

Шановний tivasyk, спасибі за цікаву дискусію ;)

На рахунок моєї цитати. Спробую пояснити знову, використовуючи факти. Як Ви всі знаєте, зовсім нещодавно був потоп в західних областях. На повну відбудову мостів не вистачило 60 мільйонів гривень.

Я сам живу в Франківську в районі Пасічна, на яку потрібно добиратись через міст, який в свою чергу знаходиться в аварійному стані після повені. Проведення ремонтних робіт не передбачається. Тобто в мене та в інших жителів є регулярний щоденний екстрим.

Тому я мав на увазі, що наша влада є морально мертвою.

Сподіваюсь, що тепер я достатньо ясно висловився, адже Ви самі, tivasyk, що притчі повинні сприйматись образно.

tivasyk сказав...

> наша влада є морально мертвою.

тепер, я думаю, ми порозуміємося принаймні в цьому моменті =) бо, імхо, влада -- завжди морально мертва.

власне, тому й чекати від неї якоїсь глибокої культури, моральності чи що... збудували пам'ятник замість мосту? ну, добре, що не розкрали ті ж гроші, або не вклали у черговий ре-реверс чергового трубопроводу...

імхо =)